REGULAMIN OGÓLNY

Awatar użytkownika
Pr3cik
Administrator
Posty: 431
Rejestracja: 22 mar 2016, 19:28
Lokalizacja: Brzeg

REGULAMIN OGÓLNY

Postautor: Pr3cik » 23 mar 2016, 21:52

1. Postanowienia Ogólne

1.1 Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu jak
i wewnętrznych regulaminów opublikowanych w konkretnych działach (np. Giełda)
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
1.3 Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, niezależnie od rangi i uprawnień.
1.4 Administracja forum zastrzega sobie prawo do nadawania kar użytkownikom forum. Są to w pierwszej kolejności ostrzeżenia, jednak za poważne naruszenie regulaminu lub brak poprawy po ostrzeżeniu użytkownik może zostać zbanowany.
1.5 Na forum posługujemy się językiem polskim. Prosimy o pisanie zgodnie z zasadami ortografii, stylistyki, interpunkcji
i gramatyki.
1.6 Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce. Prosimy korzystać z opcji „Szukaj”. Zachęcamy do pisania w tematach już istniejących.
1.8 Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto, tworzenie multikont jest zabronione.
1.9 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
1.10 Administracja nie odpowiada za treści publikowane na forum jak i za włamania mogące skutkować kradzieżą danych.
1.10 Jako Administrację rozumie się: administratora oraz moderatorów.

2. Treści i pisownia

2.1 Na forum obowiązuje netykieta i kultura języka. Wulgaryzmy mogą zostać usunięte, jeżeli zostaną zauważone lub zgłoszone. Notoryczne używanie wulgaryzmów może skutkować ukaraniem użytkownika, w tym zbanowaniem.
2.2 Zabrania się umieszczania na forum treści pornograficznych, rasistowskich, obraźliwych, namawiających do przemocy
i nienawiści, dyskryminujących, propagujących używki, piractwo, nielegalne praktyki itp. Zapis ten dotyczy także: sygnatur, podpisów i avatarów. Zabrania się również umieszczania odnośników do stron WWW, które zawierają takie treści.
2.3 Zabrania się publikowania całości lub fragmentów rozmów prywatnych bez zgody pozostałych uczestników rozmów, jak również korespondencji, prywatnych zdjęć itp. (wyjątek stanowią dowody na wykroczenia wobec Regulaminu – takie sytuacje należy zgłaszać bezpośrednio Administracji).
2.4 Należy unikać bezsensownych odpowiedzi, które nie wnoszą nic do tematu dyskusji.
2.5 Prowokowanie kłótni lub nakłanianie użytkowników do aktów agresji, jak i wyzywanie i obrażanie innych użytkowników jest zabronione.
2.7 Zabrania się publikowania jednego tematu w kilku działach. Tematy utworzone przypadkowo lub zamieszczone w złym dziale należy zgłaszać do Administracji (zostaną przeniesione lub usunięte).
2.8 Należy unikać zbędnych zmian w wielkości lub kolorze czcionki w tematach. Tekst powinien być czytelny i zrozumiały. Nie należy pisać dłuższych wypowiedzi wielkimi literami.
2.9 Jeżeli w swojej wypowiedzi zamieszczasz prace innego autora (teksty, zdjęcia itp.), pamiętaj o podaniu źródła i prawach autorskich.
Pamiętajcie, że forum tworzone jest przez Was dla Was. Administracja dołoży wszelkich starań, by na forum panował porządek, jednak nie zwalnia to użytkowników z obowiązku rozsądnego korzystania z portalu i możliwości, jakie oferuje. Z Administracją należy kontaktować się korzystając z opcji PW.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość